初めて

今日初めて、チューブ交換しました。

先週の終末久しぶり(3週間ぶり)に軽くトレイル行こうとはりきって、車にレールつけてガレージからバイク出そうとしたら、タイヤがフラット。

始めはかなりショック、旦那が空気入れてくれて、2,3時間様子見をしたら、やっぱりまた抜けていた為、その日はバイク中止となりました。

先週乗れなかったから、金曜日にチューブSchwalbe MTB TubeとチューブレバーX-Tools Plastic Tyre Levers Set を購入しました。

I changed rear tube for a first time today.

I thought I wanted for a ride last weekend, I was bit shocked to see my bike rear tire was flat.I had been very busy for few weeks I did not check my bike for few weeks. 

My hubby put air it but it was leaking the air after few hours, and I was unable to ride last weekend.

On Friday, I bought a tube Schwalbe MTB Tube and tube lever X-Tools Plastic Tyre Levers Set 

www.chainreactioncycles.com

www.chainreactioncycles.com

X-Tools Plastic Tyre Levers はロングで使いやすかった。初めてなのにスムーズに出来ました。

It was not too diffical to do it with X-Tools Plastic Tyre Levers, this is worth to buy if you need to change tubes.